قیمت و خرید دمنوش چای ماسالا پایار طعمی ماندگار 200 گرمی

توضیحاتی درباره دمنوش چای ماسالا پایار طعمی ماندگار چای ماسالاخواص  چای ماسالا پایارخرید دمنوش چای ماسالا پایار
خواص چای ماسالا

آیا درباره دمنوش چای ماسالا پایار اطلاعاتی دارید؟ یکی از خوش طعم ترین و مفیدترین چای های موجود در بازار چای ماسالا می باشد.

توضیحاتی درباره دمنوش چای ماسالا پایار طعمی ماندگار

دمنوش چای ماسالا پایار دارای مواد مغذی بسیار مهمی می باشد که به عنوان یک داروی طب سنتی هم می توان از آن استفاده کرد. این چای بومی کشورهای تایلند و هند می باشد. امروزه مصرف این چای پرفایده در سر تا سر جهان طرفداران زیادی پیدا کرده  است.

دمنوش چای ماسالا پایار

 چای ماسالا

 چای ماسالا پایار دارای ترکیبات طبیعی مهمی مانند زنجبیل، هل، فلفل سیاه، دارچین، رازیانه، جوز هندی، بادیان خطائی و میخک می باشد.  این دمنوش با عطر و طعم دلپذیر خود مورد پسند بسیاری از علاقمندان به مصرف دمنوش می باشد.

زنجبیل: زنجبیل با خواص ضد التهابی و ضد درد خود موجب بهبود بیماری درد مفاصل می شود. زنجبیل برای درمان بسیاری از عفونت های باکتریایی و قارچی موثر است.

هل: در ترکیب دمنوش چای ماسالا پایار از هل سبز رنگ استفاده شده است. هل موجب خوشبو و خوش طعم شدن دمنوش می گردد. از خواص درمانی هل می توان به بهبود عملکرد سیستم گوارشی و سم زدایی بدن  اشاره کرد.

فلفل سیاه: فلفل سیاه موجود در محصول، باعث ایجاد طعم تند دمنوش می گردد. فلفل سیاه  موجب افزایش دمای بدن و از بین رفتن عوامل بیماری زا در بدن می شود.

دارچین:  این ادویه شیرین برای کسانی که مبتلا به دیابت هستند، بسیار موثر است. دارچین موجب کاهش قند خون می گردد. دارچین موجب چربی سوزی شده، در نتیجه برای کسانی که رژیم لاغری دارند، بسیار مفید می باشد.

دمنوش چای ماسالا پایار

خواص  چای ماسالا پایار

  • درمان افسردگی و اضطراب
  • بهبود مشکلات گوارشی
  • درمان التهابات بدن
  • پیشگیری از بروز سرطان
  • درمان سرفه و سرماخوردگی
  • تقویت سیستم ایمنی بدن
  • تامین انرژی فراوان
  • نشاط آور

خرید دمنوش چای ماسالا پایار

 چای ماسالا پایار با دقت زیاد تناسب بین ترکیبات موجود در چای را رعایت می کند تا محصولی خوش طعم و در عین حال پرخاصیت را به مشتریان خود عرضه کند. میزان استفاده از ادویه های دارچین، زنجبیل، میخک و هل در ترکیب این چای بیشتر از ادویه های دیگر می باشد. برای  کسب اطلاعات بیشتر درباره دمنوش چای ماسالا، به آدرس اینترنتی شرکت مراجعه کنید. کارشناسان شرکت پایار، آماده پاسخگویی به سوالات شما درباره محصولات گیاهی هستند.با ما تماس بگیرید

 

 

 

 

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *