قیمت زردچوبه قلم هندی اصل و عوامل موثر بر آن

مزایای مصرف زردچوبه قلم هندی اصل  فاکتورهای تاثیرگذار بر قیمت زردچوبه قلم هندی اصل ویژگی زردچوبه قلم هندی اصل
قیمت زردچوبه اصل هندی اعلا

زردچوبه قلم هندی اصل یکی از زردچوبه های خوش رنگ، پرخاصیت و تولیدی کشور هندوستان می باشد که امروزه فروشگاه های معتبری این محصول اصل و با کیفیت را به فروش می رسانند با توجه به وارداتی بودن این محصول عوامل زیادی بر قیمت زردچوبه قلم هندی اصل تاثیر می گذارند.

مزایای مصرف زردچوبه قلم هندی اصل 

یکی از پرمصرف ترین ادویه ها که بیشتر کشورهای آسیایی در تهیه غذاهای خود از آن استفاده می کنند زردچوبه می باشد اما شرایط آب و هوایی و .. بر روی کیفیت این ادویه پر خاصیت بسیار تاثیرگذار است یکی از این زردچوبه های تولیدی کشور هندوستان که نه تنها در کشورهای آسیایی بلکه در کشورهای اروپایی هم به یکی از محصولات شناخته شده تبدیل شده است زردچوبه قلم هندی اصل است. قیمت زردچوبه قلم هندی اصل تحت تاثیر عوامل مختلفی قرار گرفته و بسیاری از این فاکتورها سبب افزایش قیمت این ادویه شده اند. این محصول علاوه بر خوشمزه و خوش رنگ کردن غذا در بهبود دستگاه گوارش بدن، تنظیم دستگاه گوارش بدن، تامین انرژی لازم برای بدن و … هم نقش دارند و همین امر سبب شده  که با گذشت مدت زمان زیادی همچنان هم  یکی از پرمصرف ترین ادویه ها در تهیه انواع غذاها باشد.

قیمت زردچوبه قلم هندی اصل

فاکتورهای تاثیرگذار بر قیمت زردچوبه قلم هندی اصل

همانطور که میدانید زردچوبه قلم هندی اصل یکی از ادویه های وارداتی است که عواملی چون تعرفه واردات و هزینه گمرک و … بر روی قیمت نهایی آن تاثیر دارند و همین امر سبب شده که در سال های اخیر و با توجه به نوساناتی که در بازار ارزی صورت گرفته قیمت این محصول هم بالا رود، هر چند که کیفیت بسیار بالایی دارد و در مقایسه با کیفیت و خواص بی نظیری که برای آن تعریف شده است می توان تا حدودی افزایش قیمت آن را نادیده گرفت. خوشبختانه امروزه فروشگاه هایی که به فروش محصولات غذایی وارداتی می پردازند با در نظر گرفتن قدرت خرید مردم محصولات وارداتی اصل و با کیفیت را با مناسب ترین قیمت عرضه می کنند. برند، نوع بسته بندی، وزن بسته زردچوبه، تولید کشور هندوستان و … از مهمترین فاکتورهای تاثیرگذار بر قیمت زردچوبه قلم هندی اصل است.

قیمت زردچوبه قلم هندی اصل

 ویژگی زردچوبه قلم هندی اصل

این زردچوبه برای تهیه انواع غذاها مورد استفاده قرار می گیرد و از نظر طب سنتی دارای طبع گرم و خشک است که انرژی زا هم می باشد و بهترین شرایط برای نگهداری زردچوبه، قرار گرفتن آن در جای خشک، خنک و تاریک است و مدت زمانی که برای ماندگاری آن در نظر گرفته شده است در حدود 2 سال است. فروشگاه اینترنتی بازار تجارت گیاهان دارویی عرضه کننده انواع گیاهان دارویی،سبزیجات خشک و انواع ادویه جات مخصوصا زردچوبه هندی به صورت عمده و تناژ می باشد.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *