قیمت خرید علف گاوزبان ایرانی

خواص دارویی علف گاوزبانچرا علف گاوزبان ایرانی بخرم؟

علف گاوزبان چیست و آیا از فواید علف گاوزبان ایرانی چیزی می دانید؟ آیا علف گاوزبان از بروز سرطان جلوگیری می کند؟ علف گاوزبان دارای چه خاصیت هایی است و چه تاثیری بر روی اعصاب انسان می گذارد؟ علف گاوزبان را چگونه باید مصرف کنیم؟ علف گاوزبان ایرانی این گیاه پرخاصیت را از کجا میتوانیم پیدا کنیم؟از کجا میشود خریداری کرد و علف گاوزبان چه تاثیری روی پوست انسان می گذارد؟

خواص دارویی علف گاوزبان

فواید علف گاوزبان آنقدر زیاد است که آن را گیاه معجزه گر میگوئیم یا گیاه درمانگر. این گیاه که برگهای بنفش کوچک دارد به طور خودرو در دامنه جنوبی رشته کوه زاگرس و در دامنه کوه های البرز در چهارمحال و بختیاری یافت می‌شود. نحوه استفاده علف گاوزبان باید به صورت دم کرده باشد اما تنها استثنایی که وجود دارد این است که نباید زیاد مصرف شود در صورت مصرف زیاد باعث بروز سرطان کبد می شود.

علف گاوزبان خاصیت های زیادی دارد از قبیل اینکه تنگی نفس را درمان میکند و دلهره و ترس را از بین می برد و باعث درمان غم و غصه می‌شود حتی کسانی که با خود صحبت می کنند برایشان خوردن این علف گاوزبان مفید است.  استفاده از علف گاوزبان برای بچه های کوچک یا کودکانی که دهانشان جوش زده و برفک دارد مفید است.

اگر با عسل خورده شود تنگی نفس را ازبین میبرد و از سرطان جلوگیری می‌کند. جهت بیماریهای پوستی و اگزما نیز مفید است. برای بیماری سرخک مخملک آبله و کهیر و بیماری‌های دیگر مفید است.  به طور کلی علف گاوزبان آرامش بخش است و دلهره و وحشت را کم می‌کند و غم و غصه را از بین می برد. حتی برای افرادی که با خودشان حرف می زنند نیز مفید است.

اگر علف گاوزبان با داروهای دیگر مصرف شود که دکتر تجویز کرده باشد برای مالیخولیا مفید است و برای جنون و رفع حواس پرتی مفید است. علف گاو زبان قوی کننده روح است و حواس پنجگانه انسان را تقویت می کند. شکم را نرم و کیسه صفرا را صاف میکند.

 

چرا علف گاوزبان ایرانی بخرم؟

آیا میدانید قیمت علف گاو زبان چند است؟ علف گاوزبان با خاصیت بسیار بالا و کیفیت عالی برای درمان بسیاری از بیماری ها استفاده می شود. این گیاه معجزه گر در کشور ما در چهارمحال و بختیاری در دامنه کوه‌های البرز یافت می شود و بیشتر به صورت جوشانده از آن استفاده می کنند جوشانده کمی تلخ است و بعضی آن را با شکر و هل مصرف می کنند. علف گاوزبان قیمت مناسبی داشته است اما به خاطر تورم و به خاطر نوسان قیمت‌ها قیمت دقیق آن را نمی شود تخمین زد. ما علف گاوزبان با کیفیت را با قیمت مناسب به مشتریان عرضه می کنیم.

 

 

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *