فروش پرسیاوشان خشک شده عمده

نحوه خرید پرسیاوشان خشک شده عمدهقیمت پرسیاوشان آبشاری مرغوب

پرشیاوشان خشک شده با نام علمی Adiantum capillus veneris گیاهی علفی است که در مناطق مرطوب دیده می شود، برگ های آن مانند برگ های گشنیز است و دارای دم برگ های بسیار نازک و بلندی مانند مو است.  پرشیاوشان دارای یک ریزوم خزنده است که از آن ریشه های نازکی بیرون می آید، برگ های این گیاه مصارف دارویی دارد. فروش پرسیاوشان خشک شده به صورت عمده معمولا به خاطر این که برای برای درست کردن دمنوش استفاده دارد زیاد تر می باشد.

فروش پرسیاوشان خشک شده عمده

نحوه خرید پرسیاوشان خشک شده عمده

نحوه خرید پرسیاوشان خشک شده عمده گیاه پرسیاهوشان در مناطق مانند، گیلان، مازندران، تهران و مناطق مرطوب کشور پرورش می یابد، این گیاه فاقد ساقه، گل، میوه و دانه است، فقط شاخه های سیاه، سخت و باریک به طول حدود 20 سانتی متر و برگ های کوچک مانند برگ گشنیز وجود دارد.
این گیاه دارای خواص دارویی بسیاری است که می تواند برای از بین بردن سنگ مثانه، درمان تنگی نفس، تسکین سرماخوردگی، سرفه، برونشیت و … مورد استفاده قرار گیرد.
فروش پر سیاوشان خشک شده عمده به روش های مختلفی انجام می گیرد، اگر شما نیز جزو خریداران و مشتریان هستید با ما باشید تا بهترین روش را به شما معرفی کنیم.

نحوه خرید پرسیاوشان خشک شده عمده:

  • اولین روش و بهترین روش که شما را در کمترین زمان ممکن به محصول مورد نظرتان می رساند، خرید به روش غیر حضوری است.
    در این روش شما با راجعه به سایت های فروش انواع گیاهان دارویی و طبی با مناسب ترین قیمت و مرغوب ترین کیفیت پرسیاوشان را به صورت عمده سفارش داده و خریداری کنید.
  • دومین روش غیر حضوری می باشد که شما با مراجعه به عطاری های معتبر می توانید بهترین پرسیاوشان را انتخاب کرده و خریداری کنید
  • سومین روش مراجعه به نمایندگی های فروش پرسیاوشا و دیگر گیاهان دارویی موجود در سطح شهر و خریده عمده پرسیاوشان خشک شده از آن ها می باشد.

به این نکته تو جه کنید که به طور معمول بیش از یک فنجان در روز از دم کرده آن استفاده نکنید، اما در شرایط حاد مانند آنفولانزا یا سرماخوردگی شدید، چهار فنجان از این جوشانده در روز مجاز است.

قیمت پرسیاوشان آبشاری مرغوب

قیمت پرسیاوشان خشک شده مرغوب همان طور که می دانید پرسیاوشان چون دارای خواص بی نظیر زیادی برای بد دارد طرفدار و خریدار بسیاری دارد مخصوصا در فصول سرد سال که بیماری های نظیر سرماخوردگی زیاد می شود.
اما قیمت پرسیاوشان به عوامل زیادی بستگی دارد:

  • خشکی یا تری گیاه
  • کیفیت و مرغوب بودن آن
  • به نوسانات نرخ آن در بازار
  • به وزن بسته بندی محصول که از چند گرمی تا عمده قیمت ها متفاوت خواهد بود، البته  قیمت پرسیاوشان خشک شده عمده به خاطر این که با صورت فله ای به فروش می رسد ارزان تر خواهد بود.
  • و غیره…

با ما تماس بگیرید

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *