عرضه انواع ادویه دارچین قلم سیلان اصل

خواص دارویی ادویه دارچین خوش عطر و بوقیمت عمده عرضه انواع ادویه دارچینمرکز عرضه انواع ادویه جات
خرید و قیمت عمده دارچین سیگاری یا لوله ای

عرضه انواع ادویه دارچین قلم در بازار تجار گیاهان دارویی در مقادیر بالا و کیفیت های مختلف انجام می شود.

خواص دارویی ادویه دارچین خوش عطر و بو

دارچین یکی از ادویه‌های بسیار خوشبو و خوش‌طعم است. انسان‌ها در سرتاسر دنیا، به دلیل خواص درمانی متعدد، از هزاران سال پیش برای این ادویه ارزش زیادی قائل بوده‌اند. امروزه مصرف دارچین به شکل‌های مختلف از جمله دمنوش و چای دارچین، ترکیب دارچین و عسل، عرق دارچین و… برای بهره‌مند شدن از خواص درمانی این ادویه رایج است. در طب سنتی برای دارچین خواص بسیار زیادی  ذکر شده که عمده ترین آنها عبارتند از:

کمک به لاغری

درمان تنگی نفس

کاهش فشار

کاهش قند خون

کنترل دیابت

و کم کاری تیروئید

عرضه انواع ادویه دارچین

قیمت عمده عرضه انواع ادویه دارچین

دارچین انواع مختلفی دارد که تمام آن‌ها را می‌توان به دو دسته‌ی اصلی تقسیم کرد.

  • دارچین سیلان یا دارچین هندی که به نام دارچین اصل (واقعی) هم از آن یاد می‌شود
  • دارچین کاسیا یا چینی که نوع رایج‌تر دارچین است.دارچین کاسیا یا دارچین چینی که کیفیت کمتری دارد، بسیار ارزان است. و این بهترین انتخاب برای فروشگاه‌های زنجیره‌ای بزرگ است که اغلب اوقات کیفیت را فدای قیمت می‌کنند. به دلیل کیفیت و خواص منحصر به فرد دارچین سیلان، قیمت آن در بازار جهانی بیشتر است. قیمت دارچین سیلان در ایران با توجه به بحث تحریم ها بسیار چشم گیرتر می شود.
     

عرضه انواع ادویه دارچین

 

مرکز عرضه انواع ادویه جات

مرکز فروش اینترنتی ادویه با عرضه انواع ادویه دارچین مورد نیاز مشتریان گرامی به صورت پودر و قلم سعی در برآورده کردن خواسته های مختلف مشتریان در بازارهای مختلف نموده است. بعضی از شهرها و بازارها به دلیل قدرت خرید پایین مشتریان بیشتر خواهان دارچین کاسیا یا دارچین چینی می باشند. در صورت تمایل مشتریان دارچین به صورت قلم برای آنها ارسال خواهد شد. در صورتی که مشتریان درخواست پودر دارچین داشته باشند علاوه بر قیمت محصول هزینه آسیاب نیز افزوده می شود.

 

 

 

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *