تولید بهترین آویشن کوهی

تولید بهترین آویشن کوهیتولید بهترین آویشن کوهیانواع آویشن کوهیقیمت آویشن کوهی برگ پهن و برگ باریک
تولید بهترین آویشن کوهی

یکی از نکات اساسی برای تولید بهترین آویشن کوهی، دقت در روش جمع آوری و عرضه آن است.آویشن کوهی که اغلب در کوهستان ها رشد و نمو می یابد، با شرایط سخت آب و هوایی سازگاری دارد.

تولید بهترین آویشن کوهی

آویشن کوهی که اغلب در کوهستان ها رشد و نمو می یابد، با شرایط سخت آب و هوایی سازگاری دارد. عرضه آویشن کوهی باکیفیت می تواند علاوه بر در دست گرفتن بازار های داخلی، برای مصرف کنندگان خارجی نیز حائز اهمیت باشد. به این دلیل با دقت در عرضه بهترین نمونه از این گیاه می توان آن را در بازار جهانی با مشتریان بی شمارش عرضه داشت و این می تواند برای تولید کنندگان داخلی امری سودآور و مثمر ثمر باشد. همچنین تهیه آویشن کوهی اعلا برای فروش داخلی این محصول در کشور ایران نیز بسیار مهم خواهد بود.

جهت تهیه این محصول با ما تماس بگیرید

تولید بهترین آویشن کوهی

انواع آویشن کوهی

آویشن کوهی در مناطق مختلف ایران و جهان به شکل های مختلف روییده می شود. از نظر ظاهری آویشن های کوهی به صورت های: سوزنی، برگ پهن ، اشکی شکل و … می باشند. گاهی مواقع کاکوتی نیز به عنوان آویشن در بازار عطاری ها عرضه می شود.

قیمت آویشن کوهی برگ پهن و برگ باریک

دو نوع معروف و شناخته شده آویشن کوهی وجود دارد.برگ پهن شیرازی و شیرازی برگ باریک. آویشن برگ پهن در بازارهای بین  المللی مورد استقبال بیشتری می باشد. قیمت آویشن تحت تاثیر عوامل گوناگونی می باشد. این عوامل عبارتند از نوع آویشن، کیفیت، حجم خرید و ….مشتریان آویشن را برای مصارف مختلفی خریداری می نمایند. آویشن به صورت برگ خالص و با گل و چوب عرضه می شود. خریدارانی که قصد صادرات دارند معمولا به صورت برگ خالص خریداری می کنند. مشتریان محترمی که قصد آسیاب کردن دارند با گل و چوب این محصول را تهیه می کنند.

جهت مشاوره رایگان و استعلام قیمت با ما تماس بگیرید.

 

تولید بهترین آویشن کوهی

 

 

 

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *